Jak zamówić projekt?
1. Zadzwoń lub napisz do naszych architektów krajobrazu w celu rezerwacji terminu.
ZAREZERWUJ TERMIN
Sprawdź, kto pracuje w Twoim obszarze.
Klienci poza zasięgiem projektantów korzystają z usługi projektu zdalnego na takich samych warunkach zamówienia projektu
2. Wpłać kaucję za projekt.
OPŁAĆ PROJEKT / WPŁAĆ KAUCJĘ
Możliwość wpłaty:
1. Przelew
2. W dziale sprzedaży
3. U dystrybutora
3. Dostarcz projektantowi pełną dokumentację.
PRZEKAŻ DOKUMENTACJĘ PROJEKTOWĄ – prześlij na adres mailowy danej projektantki potrzebną dokumentację:
• Mapę do celów projektowych w skali 1:500
• Rzut parteru budynku
• Pomiary miejsca obejmującego obszar projektu nawierzchni/ogrodzenia/ tarasu
• Zdjęcia budynku oraz otoczenia
• Informację o wyborze materiału, który ma obejmować koncepcja projektowa
• Formularz zamówienia projektu
UWAGA! W przypadku PROJEKTU NAWIERZCHNI 2D przygotuj na wizję lokalną mapę do celów projektowych i rzut parteru budynku - resztę zrobimy za Ciebie ?!
4. Realizujemy Twój projekt.
OCZEKUJ NA PROJEKT KONCEPCYJNY – 21 dni roboczych od dnia pomiarów lub dostarczenia dokumentacji projektowej
5. Wysyłamy projekt na Twojego maila w formie PDF.
SKONSULTUJ PROJEKT – Projekt wysyłany jest na adres e-mailowy klienta w formie pdf. W ciągu 14 dni od dostarczenia koncepcji ma on prawo wprowadzić 2 korekty
6. Zamów kostkę i odbierz zwrot wpłaconej kucji.
KUP MATERIAŁ I ODBIERZ KAUCJĘ –
Zakup materiału możliwy jest przez dział sprzedaży JADAR lub u dystrybutorów.
Aby odzyskać pieniądze za wykonany projekt klient kontaktuje się z wybranym działem sprzedaż podając nr faktury projektowej i zakupowej ( w przypadku wpłacenia kaucji przelewem kontakt z działem sprzedaży w Radomiu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Jeśli zakup produktów odbył się u dystrybutora na wykonawcę prosimy o przekazanie do nas wiadomości z upoważnieniem na danego klienta.